آموزش قرعه کشی شانسی-شانسی

آموزش ها و قوانین قرعه کشی های شانسی-شانسی

به نام او که بهترین نام ها برای اوست

سلام به همگی

1. یادآوری : قرعه کشی شانسی-شانسی چیه ؟

در شانسی-شانسی شما از ما چیزی نمی خرید و ما هم شما را مجبور نمی کنیم که چیزی از ما بخرید.

تنها کاری که شما باید انجام بدین اینه که کالایی که می خواهید مثلا از فروشگاهی مثل : ایسام، اسنپ مارکت، اسنپ فود و … بخرید را از طرف ما ( لینک ما ) بخرید و بعد فاکتور خرید را برای ما ارسال کنید.

به همین سادگی و خوشمزگی

2. نکته خیلی مهم : کلاهبرداری ؟

لطفا لطفا مراقب کلاهبردارانی باشید که چه از طریق پیامک باشه چه تماس تلفنی باشه.

به اسم ما خودشان را معرفی می کنن و از شما می خوان که شماره رمز دوم ، تاریخ انقضاء یا شماره cvv خودتان را بهشون بگید و یا حتما مراقب پیامک هایی باشید که یک لینک در آن موجود هست که شما بهتره که هیچ وقت روی آنها نرید که ممکنه باعث مشکلاتی بشه.

سایت شانسی-شانسی وقتی با شما تماس میگیرد که برنده قرعه کشی باشید و هیچ وقت از شما موارد بالایی را نمی خواهد فقط و فقط از شما یا شماره کارت یا شماره حساب یا شماره شبا را می گیرد.(تمام)

برنده هم در لایو اینستاگرام مشخص می شود به صورت زنده و مستقیم که می توانید بعد از دیدن آن مطمئن باشید که برنده شدید.

3. شروع و پایان قرعه کشی ها :

هر قرعه کشی برای شروع و پایان نیاز به تعداد مشخصی از شرکت کنندگان در آن دارد، که درصد تکمیل شدن آن را در صفحه هر کدام از قرعه کشی ها مشخص کردیم. مثل زیر که با بیشتر شدن شرکت کنندگان درصد آن هم در صفحه همان قرعه کشی بروز رسانی می شود.

درصد تکمیل این قرعه کشی :
80%

نکته : اگر می خوایید که قرعه کشی زودتر تموم بشه بهتره که دوستان و خانواده و همشهری های خودتونو هم دعوت کنید تا تعداد نفرات سریع تر به حد مشخص شده برسه.

بعد از رسیدن به 100 درصد مشخص شده قرعه کشی بسته و تاریخ برگزاری قرعه کشی و محل و زمان آن در همان صفحه برای شما اعلام می شود.

4. آموزش شرکت در قرعه کشی های شانسی-شانسی :

اول از همه این 3 آموزش آسون پایین یادبگیرید :

بعد از یادگرفتن این 3 مرحله آسون که هر کدوم 2 الی 5 دقیقه بیشتر وقتتونو نمیگیره و دیگه نیاز نیست که هر دفعه این کار انجام بدین.

بعد از یادگرفتن دفعه بعد فقط فروشگاه خودتونو انتخاب می کنید و بعد از طریق لینک ما خرید می کنید و بعد مشخصات خرید و فاکتور خرید برای ما ارسال می کنید، به همین سادگی.

5. قوانین قرعه کشی ها : دقیق بخون !

  1. خرید شما باید از طریق لینک های ما و بدون استفاده از اپلیکیشن های فروشگاه ها یا سایت ها باشه چون در غیر اینصورت در سیستم ما ثبت نمیشه.
  2. موقع دادن نام و نام خانوادگی دقت کنید چون جایزه برنده فقط به شماره حساب همان نام و نام خانوادگی داده شده شما ریخته می شود.
  3. برای شرکت در قرعه کشی ها فقط می توانید از فروشگاه ها یا سایت های همکار ما مثل: اسنپ فود ، ایسام ، باسلام و … خرید کنید که لیست آنها را از اینجا ( کلیک یا لمس کنید ) می توانید پیدا کنید.

6. بازم سوال داری ؟ : خوب بپرس !

اگر سوالی یا پیشنهادی دارید، خوشحال می شیم که از طریق لینک زیر برای ما پیام ارسال کنید.

هنوز مشکل داری؟ با ما تماس بگیر